Whitesnake

 
ja ni läste fan rätt, 
jag skulle igentligen åkt upp till Stockholm med far och hans bror Bosse redan på torsdagskväll men det blev kludd med min semester så jag fick hålla mig till lördagen och FUCK vad det var värt det!! 
 
jag och Thomas tog bilen till Helsingborg vid 16:00 tiden och checkade in på ett fint och underbart hotell, låg typ mitt i centrum men endå inte! vi öppnade en flaska rött vin, klädde upp oss snyggt och såg för jävla snygga ut! båda två. vi tog båten från Helsingborg till Helsingör, endast 20 minuter vilket var perfekt. på båten tog vi varsin öl och jäger och ja..... satt som en smäll rakt in i käften. vi köade inte länge in till koncerten, blev 2 tröjor med whitesnake som jag köpte till oss och självklart öl och varsin drink, omg vad gott!! förbandet till whitesnake var the dead daises, tungt och hårt precis som jag vill ha det! jag längtade varje minut till whitesnake skulle upp på scenen och inte nog med det, vi stog längst fram! holy shit!!!!!!!😍
 
 
äntligen var det dags, pulsen kom upp och jag bara tappade andan och känslan går inte att beskriva. David coverdale som är sångaren i whitesnake hade en fantastisk kontakt med publiken och faaaaaaan vad jag njöt! aldrig mått så här bra på hur länge som helst, som jag gjorde dom 4 h. kan inte beskriva med ord hur bra dom var, vill bara vrida tillbaka tiden och göra om detta!! dom började sjunga BURN såklart vilket är så jävla grymt bra sätt att börja koncerten med.
 
 
måste med tacka Thomas som bjöd på resan och biljetterna till fantastiska whitesnake! vi ses kanske i London igen!
 
tyvär var jag för upptagen med att ta bilder vilket jag ångrar djupt.
 
fuck, höll ju på att glömma att hotellet var super och vilken jävla god frukost buffé!!!!! 
 
 
 FUCKING AMAZING!
 
 
 
The dead daises, blev liiiite kär i han till vänster 😍

Kommentera här: